• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kars Valiliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Karla Mücadele Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Stratejik Plan Faaliyet Raporu Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
1
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
      • İhale Müdürlüğü
      • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
      • Akyaka İlçe Özel İdare
      • Arpaçay İlçe Özel İdare
      • Digor İlçe Özel İdare
      • Kağızman İlçe Özel İdare
      • Sarıkamış İlçe Özel İdare
      • Selim İlçe Özel İdare
      • Susuz İlçe Özel İdare
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
    • Köydes
      • Köy Envanter
      • Merkez
      • Akyaka
      • Arpaçay
      • Digor
      • Kağızman
      • Sarıkamış
      • Selim
      • Susuz
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Karla Mücadele
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporu
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
    • İhale Müdürlüğü
    • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
    • Akyaka İlçe Özel İdare
    • Arpaçay İlçe Özel İdare
    • Digor İlçe Özel İdare
    • Kağızman İlçe Özel İdare
    • Sarıkamış İlçe Özel İdare
    • Selim İlçe Özel İdare
    • Susuz İlçe Özel İdare
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
  • Köydes
    • Köy Envanter
    • Merkez
    • Akyaka
    • Arpaçay
    • Digor
    • Kağızman
    • Sarıkamış
    • Selim
    • Susuz
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları

Susuz İlçe Özel İdare


       Mehmet Zeki PAŞAOĞLU

     Susuz İlçe Özel İdare Müdürü

 
 
 
 
 

   1965 yılında Kars'ın Susuz ilçesinde doğan Mehmet Zeki PAŞAOĞLU ilk ve orta öğrenimini Susuz ‘da tamamladı. 1993 Yılında Adalet Bakanlığında Genel İdari Hizmetler Sınıfında Memuriyet hayatına başladı. 1997 Yılında kurum değişikliği yoluyla Köy Hizmetleri Kars İl Müdürlüğüne geçiş yaptı. 2004 yılına kadar muhasebe tahakkuk servisinde görev yaptı.

   Kafkas Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Elektrik Bölümünden 2004 Yılında mezun oldu. 2004 yılında teknik hizmetler sınıfına geçerek 2010 yılına kadar Makine İkmal Şube Müdürlüğünde İşletme Şefliği yaptı. 2010 yılında Plan Proje Şube Müdürlüğünde görevlendirilerek proje maliyet ve kontrollük görevlerini yürüttü.

   2020 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesini bitirdi. 2021 yılında kurumun açtığı görevde yükselme sınavını kazanarak 01.02.2022 tarihinde Susuz Özel İdare Müdürlüğüne atandı. Evli ve 4 çocuk babasıdır.

 

SUSUZ ÖZEL İDARE MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREV TANIMI



İlçe Özel İdareleri teşkilat olarak İl Özel İdaresine bağlı taşra görevini ilçelerde icra eden kuruluşlardır. Program bütçe esasına göre İl Özel İdaresince düzenlenen gelir ve gider bütçesinin yıl içerisinde her ay içinde sarf evraklarını tanzim etmek, aylık hesap mizanını çıkarmak, yevmiye defteriyle gelir, gider ve emanet cetvellerini tanzim etmek ve ay sonu banka ekstresi ile gönderilen çekler arasında mutabakat sağlamaktır. 5372 Sayılı Yasaya göre belediye mücavir alanları dışında bulunan umuma açık eğlence yerleri, istirahat hane, kahvehane, sıhhi ve gayrı sıhhi işletmeler ile kum, taş, çakıl, maden ve her nevi rezerv işletmeciliği için gerekli evrak ve belgeleri tamamlayarak ilgili makam onayına gönderir.



İlçemizdeki Kaymakam Konutunun bakım -onarım, elektrik, su, yakacak, telefon, internet, temizlik malzemesi giderleri, Köye Yönelik Hizmetler Birimi Bakımevinin tüketime yönelik mal ve malzeme alımları, yakacak, elektrik, telefon, internet, su giderleri, İl Özel İdaresi Misafirhanesinin telefon, internet, yakacak giderleri ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı İlköğretim ve Ortaöğretim Okullarının öğrenci taşıma giderleri, İlköğretim Okullarının yakacak, telefon, internet, su, elektrik giderleri, Ortaöğretim Okullarının taşımalı eğitim kapsamında öğrencilerin gıda gideri, okul bakım ve onarımları, ana okullarının yakacak, telefon, internet, su, elektrik ödemeleri ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü kırtasiye ödemeleri Müdürlüğümüzce ilden gelen bütçe tertibine göre yapılmaktadır.



Köy muhtarları ve köylerimizde ikamet eden vatandaşlarımızın köyle ilgili (Yol, su, menfez vb.) talepleri üst yazı ve Kaymakam imzasıyla İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine gönderilir. Vatandaşların arazi kayıt talepleri araştırılarak cevaplandırılır. Mahkemelerden gelen taşınmaz kayıtları vb. konulardaki yazılar Müdürlüğümüzdeki kayıtların incelenmesinden sonra kanuni süresi içerisinde cevaplandırılır. Ayrıca; Köy ve Mahalle muhtarlarının maaşları Müdürlüğümüzce yapılmakta olup, yazılı talimatla ilgililerin banka hesaplarına aktarılmaktadır.



İlçe Özel İdare Müdürleri sayman olarak görev yapmakta olup, harcama yetkilisi Kaymakamdır.



 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • E-Bordro
  • Açık Kapı
  • Özel Mevzuatı
  • Ani Antik Kenti Yolcu Taşımacılığı
Karadağ Mah. Vali Hüseyin Atak Bulvarı No:21 36100
474 212 75 28-29