• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kars Valiliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Karla Mücadele Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Stratejik Plan Faaliyet Raporu Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
1
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
      • İhale Müdürlüğü
      • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
      • Akyaka İlçe Özel İdare
      • Arpaçay İlçe Özel İdare
      • Digor İlçe Özel İdare
      • Kağızman İlçe Özel İdare
      • Sarıkamış İlçe Özel İdare
      • Selim İlçe Özel İdare
      • Susuz İlçe Özel İdare
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
    • Köydes
      • Köy Envanter
      • Merkez
      • Akyaka
      • Arpaçay
      • Digor
      • Kağızman
      • Sarıkamış
      • Selim
      • Susuz
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Karla Mücadele
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporu
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
    • İhale Müdürlüğü
    • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
    • Akyaka İlçe Özel İdare
    • Arpaçay İlçe Özel İdare
    • Digor İlçe Özel İdare
    • Kağızman İlçe Özel İdare
    • Sarıkamış İlçe Özel İdare
    • Selim İlçe Özel İdare
    • Susuz İlçe Özel İdare
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
  • Köydes
    • Köy Envanter
    • Merkez
    • Akyaka
    • Arpaçay
    • Digor
    • Kağızman
    • Sarıkamış
    • Selim
    • Susuz
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü





 
Vedat Ali GÜNERKAN
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü

01.10.1972 tarihinde Adana Ceyhan Sağkaya Kasabasında doğdu. İlk, Orta ve Liseyi Sağkaya Kasabasında bitirdi. 11 yıl polis memurluğu yaptı. 3 yıl Sivil Savunma Uzmanlığı yaptı. 2010 - 2014 yılından beri Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü  olarak görev yapmaktadır. 

Evli ve iki çocuk babasıdır.
 

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV TANIMI
 
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, Kurumun görevlerini etkin ve verimli bir şekilde yerine getirebilmesini sağlamak amacıyla insan kaynaklarının planlanması, işe alınması, hizmet birimlerinde görevlendirilmesi, geliştirilmesi, özlük işlerinin takibi ve insan kaynaklarına ilişkin iş tanımlarının güncellenmesi, ücret yönetimi, eğitim planlaması, performans yönetimi, kariyer yönetimi gibi çalışmaların objektif kıstaslara uygun olarak gerçekleştirilmesinden sorumlu birimdir. 

Bu doğrultuda, İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu ve 4857 sayılı İş Kanunu ve ilgili diğer Kanunlar dahilinde İl Özel İdaresince istihdam edilecek memur, sözleşmeli personel ve işçilerin iş ve işlemlerini, mevzuatın öngördüğü şekilde yapar.

GENEL TANIM

  • İl Özel İdaresi’nin işgücüne ilişkin her türlü hizmet ve personel alımlarını Kanun ve mevzuatlara göre yapmak.
  • 2.    İl Özel İdaresi hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülebilmesi için insan kaynaklarının kısa, orta ve uzun vadeli planlamasını yapmak.
  • İl Özel İdaresi hizmetlerindeki değişme ve gelişmelerin ışığında norm kadro çalışmalarının sürekliliğini sağlamak.
  • Memur, işçi ve diğer personelin özlük işlemlerini ilgili mevzuatlarına uygun olarak yürütmek.
  • Personel kanununa ilişkin yenilikleri ve mevzuat değişikliklerini takip ederek uygulamak.
  • Toplu iş sözleşmesi dönemlerinde yasal işlemleri hazırlamak ve takip etmek.
  • İl Özel İdaresi’nin disiplin ve sicil amirleri yönetmeliğini hazırlamak.
  • Kurum içinde ekip çalışmasını geliştirmek, ekip ruhunu oluşturmak.
  • 5302 sayılı Kanunun 36. Maddesinin son fıkrası gereğince İl Özel İdaresi memurlarına başarı durumlarına göre İl Encümen kararına istinaden ikramiye ödemesin esas çalışmaları yapmak.
  • 5032 sayılı İl Özel İdaresi Kanununun 65. Maddesi ile İl Özel İdaresi ve Belediye Hizmetlerine Gönüllü Katılım Yönetmeliği gereğince ilgili Birimi oluşturmak.
  • İl Özel İdaresi Personelinin bilgi ve becerisini artırmaya yönelik Hizmet içi Eğitim, Seminer, Çalıştay, Panel, Konferans, v.b. etkinlikleri yapmak veya yaptırmak.
  • Personelin gizli sicil raporlarını doldurmak ve 6 yıllık sicil raporlarına göre sicil terfisi olan personelin terfi işlemlerini yapmak.
  • Personel atama ve nakillerle ilgili her türlü iş ve işlemleri yapmak.
  • Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarını düzenlemek.
  • İl Özel İdaresi personelinin mal bildirimleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
  • Disiplin uygulaması ile ilgili işlemleri yürütmek.
  • İşçi ve sözleşmeli statüdeki çalışacakları işe alınmaları ile ilgili özlük işlemlerinin takibini ve sicil dosyalarının düzenlemesini yapmak.
  • Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcıları, birim müdürleri ve diğer personelin vekâlet, görevlendirme onayları, izin, hastalık onayları ile ilgili işlemlerini yürütmek.
  • İdarenin çalışma takvimi çerçevesinde Birim Müdürlerinin uygun görüşü doğrultusunda yıllık izin planlamasını yapmak.
  • Personelinin mali işlemlerinin (maaş, ücret, mesai, harcırah, yolluk, icra, haciz, sigorta ve puantörlük vb. işlemler) tahakkukunu yapmak.
  • Birim Müdürlüğü ile ilgili harcama ve ihale yetkililiği görevini mevzuatına uygun yürütmek.
  • Birimlerde yapılacak öğrenci staj çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek.
  • Kurum Tabipliği ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.

DİĞER  GÖREVLER
  • Birim Müdürü 5018 sayılı Kamu Mali Yönetim Kontrol Kanunu ve 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu gereğince Birimi ile ilgili harcamalarda harcama yetkilisi ihalelerde ise ihale yetkilisi olarak işlemleri yürütmek.
  • Birimi ile ilgili dönemler halinde Faaliyet Raporları, Birim Performans Planını ve Yıllık Çalışma Programı hazırlamak ve Üst Makama sunmak,
  • Görev alanına giren konularla ilgili istatistikî çalışmalar yapmak
  • Birimi ile ilgili arşiv ve dokümantasyon işlemlerini yapmak.
  • Amirlerin verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • E-Bordro
  • Açık Kapı
  • Özel Mevzuatı
  • Ani Antik Kenti Yolcu Taşımacılığı
Karadağ Mah. Vali Hüseyin Atak Bulvarı No:21 36100
474 212 75 28-29