• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kars Valiliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Karla Mücadele Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Stratejik Plan Faaliyet Raporu Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
1
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
      • İhale Müdürlüğü
      • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
      • Akyaka İlçe Özel İdare
      • Arpaçay İlçe Özel İdare
      • Digor İlçe Özel İdare
      • Kağızman İlçe Özel İdare
      • Sarıkamış İlçe Özel İdare
      • Selim İlçe Özel İdare
      • Susuz İlçe Özel İdare
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
    • Köydes
      • Köy Envanter
      • Merkez
      • Akyaka
      • Arpaçay
      • Digor
      • Kağızman
      • Sarıkamış
      • Selim
      • Susuz
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Karla Mücadele
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporu
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
    • İhale Müdürlüğü
    • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
    • Akyaka İlçe Özel İdare
    • Arpaçay İlçe Özel İdare
    • Digor İlçe Özel İdare
    • Kağızman İlçe Özel İdare
    • Sarıkamış İlçe Özel İdare
    • Selim İlçe Özel İdare
    • Susuz İlçe Özel İdare
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
  • Köydes
    • Köy Envanter
    • Merkez
    • Akyaka
    • Arpaçay
    • Digor
    • Kağızman
    • Sarıkamış
    • Selim
    • Susuz
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları

Kültür ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü







Ayşe ULUSOY
Kültür ve Sosyal Hizmetler Müdür V.
 

 

Kars İlinin Kağızman İlçesinde doğdu. İlköğretim ve liseyi Kars merkezde bitirdi. Atatürk Üniversitesi Ziraat Mühendisliğini okudu. Mezun olduğum yıl iş hayatına başladı.

2010 yılında şube müdürlüğü sınavına girdi ve kazandı. Akyaka İlçesinde Müdür olarak görevinde bulundu. Halen Kars İl Özel İdaresinde Kültür ve Sosyal Hizmetler Müdürü olarak görevini sürdürmektedir. İngilizce bilmektedir.

 

 

KÜLTÜR VE SOSYAL HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV VE YETKİLERİ

GENEL TANIM

  • Doğal, tarihsel, sosyal ve kültürel çevreyi koruma yaklaşımı içerisinde Turizmle ilgili yatırımları desteklemek
  • Misafirhane, Lokal, Çay Ocakları ve Yemekhaneler ile ilgili hizmetlerin her türlü iş ve işlemlerini yürütmek GÖREV YETKİ VE ÇALIŞMA YÖNERGESİ
  • İl Özel İdaresine ait hizmet bina, tesis ve eklentilerine, birimlerin ve personelin yerleşmesine ilişkin genel nitelikli mekânsal düzenlemeler yapmak ve yerleşim planını hazırlamak
  • Kültürel değerlerin tanıtımının yapılmasına katkı sağlamak VE ÖNERGESİ
  • İdaremize ait merkez ve ilçelerde bulunan Lojmanların Kamu Konutları Yönetmeliği kapsamında tahsis işlemlerini gerçekleştirmek ve komisyonda üye olarak yer almak.
  • Sanat, edebiyat, tiyatro vb. etkinliklerde bulunmak üzere kurumlarla gereken çalışmaları koordine etmek
  • İdaremiz faaliyetleri ile ilgili dergi çıkarmak
  • İl Özel İdaresi’nin tanınırlık araştırmasını her yıl düzenli olarak yapmak veya yaptırmak ve tanınırlığı artırmak üzere çeşitli sosyal ve kültürel etkinlikleri sağlamak
  • Lojmanların bakım ve onarımlarını Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü’ne bildirmek ve gerekli takipleri yaparak lojmanların; yapım, bakım ve onarımlarının yapılmasının sağlanması.
  • Lojmanlarla ilgili her türlü abonelik işlemlerinin lojman sakinleri tarafından yapılmasını sağlamak
  • Lojman tahsislerinin yapılmasını müteakip Mali Hizmetler Müdürlüğü ile gerekli koordineyi sağlamak
  • Mevzuatı gereği SGK, Vergi birimleri ve vb. kuruluşlara gönderilmesi gereken bilgi ve belgeleri zamanında gönderilmesini sağlamak
  • Mevzuatı gereği SGK, Vergi birimleri ve vb. kuruluşlardan alınması gereken belgeleri almadan ödemeleri yapmamak,
  • Birim Müdürlüğü ile ilgili harcama ve ihale yetkililiği görevini mevzuatına uygun yürütmek ve ilgili gerçekleştirme görevlisini tayin etmek
  • Birimi ile ilgili harcamalarda iş bitirme belgelerini (iş deneyim belgelerini) onaylamak
  • Birimi ile ilgili dönemler halinde Faaliyet Raporları, Birim Performans Planını ve Yıllık Çalışma programı hazırlamak ve üst makama sunmak
  • Görev alanına giren konularla ilgili istatistikî çalışmalar yapmak.
  • E-iç işleri kapsamında gerekli iş ve işlemleri yapmak.
  • Birimi ile ilgili arşiv ve dokümantasyon işlemlerini yapmak. Kurum arşivinde yer alan birimine ait evrakların muhafazası ile dosya muhteviyatının takibini Yazı İşleri Müdürlüğü ile koordine halinde sağlamak. Ayrıca Yazı İşleri Müdürlüğü’nün koordinesinde komisyon oluşturmak ve ilgili arşiv mevzuatı çerçevesinde kurum arşivinde yer alan birime ait evrakların, ayıklama ve imha işlemlerini gerçekleştirmek.
  • Birimde görevli personellerin verimliliğini artırmak ve daha ileriki görevlere hazırlamak amacıyla İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü koordinesinde hizmet içi eğitimler sağlamak, personeller arasında görev dağılımı yapmak ve verilen görevleri yazılı tebliğ etmek. Ayrıca verilen görevlerle ilgili “İş Riski”  önlemlerini almak ve özellikle vasıflılık gerektiren işlerde uygun personel çalıştırmak
  • Birim sorumluluğunda bulunan taşınırların; yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak veya alınmasını sağlamak.
  • Amirlerin ve mevzuatın verdiği diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.


 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • E-Bordro
  • Açık Kapı
  • Özel Mevzuatı
  • Ani Antik Kenti Yolcu Taşımacılığı
Karadağ Mah. Vali Hüseyin Atak Bulvarı No:21 36100
474 212 75 28-29